11 Kasım 2015 Çarşamba

Hannibal..

     Merhaba
    İngilizce  sınıfında okuduğum için ABD ve İngiliz  dizilerini izlemeye karar verdim. İlk önce dikkatimi çeken dizi Hannibal oldu. Hannibal 2 sezon seyrettim. Beyin fırtınası yapmasından dolayı kan ve şiddet olmasına rağmen size bunun kötü olduğunu gösteriyor. Dizi HANNİBAL filminden uyarlama. Psikoloji dizisi. Will Graham ve Dr. Hannibal Lecter arasındaki savaşı anlatıyor. Ben diziyi üst üste izlediğimden dolayı 3. sezona sonra başlayacağım umarım beğenirsiniz. Dizi akıl oyunları vaat ediyor. 3. sezonu izledikçe aktaracağım.
 
 
Bu da dizi jeneriği gayet ürpertici :)

4 yorum:

  1. Merhaba ilk ben geldim sanırım, Hannibal filmini izlemiştim ama dizisini bilmiyorum! Akıl oyunları vaat ediyorsa dikkatimi çekmedi değil, güzel posttu eline sağlık ;)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim ilk gelen sen oldun bende yeni yeni blog oluşturuyoeum ve tam bilmiyorum. Kesinlikle izlemelisin.

    YanıtlaSil
  3. Zamanla öğreniyor insan, merak etme bende amatör sayılırım ;)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...