5 Aralık 2015 Cumartesi

#1 Ömür Boyu Aşk

       Ömür Boyu Aşk kitabı Cemil Tokpınar'ın kaleminden çıkan bir aile kitabı kitabı. Bu kitap aslında Piyasada Ömür Boyu Aşk 1 ve Ömür Boyu Aşk 2 olarak satılıyor. Elime geçen baskı  ikisini de bulundurduğu için ayrı ayrı ele almaya karar verdim.:) Ne yapayım? (Haftaya Sınavım var da). Haftaya "Ömür Boyu Aşk 2" adlı bir başlıkla ikinci bölümden bahsedeceğim.
      Aslında kitap kişisel gelişim kategorisinde nitelendiriliyor. Lakin Ailesel gelişime hitap ediyor diyebiliriz. Çünkü kişisel gelişim aile ile başlıyor.
      Kitap eşler arasındaki sorunları, geçim sıkıntısını, aile içi psikolojik sorunlar, aile içi iletişimsizlik sorunu ve benzeri tatsız sorunlara nasıl tat vereceğimizi gösteriyor. Yazarın da aynı sorunlarla karşılaşıp çözüm bulması insana bu sorunları çözemeyecek olmadığımızı gösteriyor. Siz yeter ki öğrenmek isteyin cebinizde otobüs paranız bile olmasa Allah'ın izni ile nasıl çözüleceğini gösteriyor.
     Ömür Boyu Aşk 1 de daha çok ev borcu, evliliğinin giderek bir çileye dönüşmesi, evlatlarimiza nasıl davranmalıyız,  Anne ve babaya karşı sorumluluklarımız, bilhassa onlar yaşandığında onlara nasıl bakmalıyız gibi sorunlara hem İslam hem de Türk Kültürüne göre çözümler sunuyor.
    Malesef kitapta didaktiklik hakim.Didaklikten hoşlanıyorsanız bile tavsiye ederim.Mahallenizin bilge bir abisi vardır ya görmüş geçirmiş cinsten hah iste öyle bir abiniz size anlatıyormuş gibi okuyabilirsiniz. Herkesin ev, aile, iş hayatı beklediği gibi çıkmıyor efendim.Çok kısa zaten.180 sayfacık.Evinizde herkes okumalı fakat çocuklara ağır gelebilir nitekim bana ağır geldi. Unutmayın, Derdi veren Allah devasınıda veriyor :) Önemli olan sınavı idrak edip soruyu doğru çözmeye uğraşmak.

Not: #1 Yazım hataları için çok özür dinliyorum.

3 yorum:

  1. Bu tarz kitaplar başta basit de gelse sonuç olarak okuyucuya kazandırdıkları oluyor. Okuması rahat olduğu ıcın de ozellıkle çocuklu annelere hitap ediyorlar. Herkesin arada bu Konuları gündemine Alıp aileyi Evliliği tazelemesi iyi olur. Ben de okusam eminim bana daimi gelir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım öyle olur. :) Beni aşan bi kitaptır ama birgün benimde bir gün yeni bir ailem olacak 16 yaş üstü herkes okumalı :)

      Sil
    2. Umarım öyle olur. :) Beni aşan bi kitaptır ama birgün benimde bir gün yeni bir ailem olacak 16 yaş üstü herkes okumalı :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...