4 Aralık 2015 Cuma

#Mim Hayaller Ülkesi Kore

İlk defa mimlendim. Ve madem mimlendim. Madem: KoRe FeNoMeNi... Must see FTM's world!!! mimlemiş.Madem bizede pas atmış. Yazalım o zaman. Tekeşekkürler  : KoRe FeNoMeNi... Must see FTM's world!!!

İLK İZLEDİĞİM KORE DİZİSİ
İlk izlediğim kore dizisi Boys over Flowers dizisi ardından Playful Kiss geldi. Böylece uzadı gitti :)Kore dizilerini çok sevmeye başladım. Dizilerdeki masum aşkları, konuları abartmayıp kısa kestikleri için en fazla 25 bölüm sürdüğü. Tatlı utanmaları ve kültürlerin yakınlığını çok severek kore dizisi izlemeyi sürdürdüm.

İlk OPPA ve İLK UNNİ

İlk oppam Lee Jong Suk, ilk unnim Jun Ji Hyun'un güzelliğine asaletine hayran kalmıştım :) 




En Beğendiğim OSTlar
City Hunter OST'u ve Kill Me Heal Me OSTu mükemmeldi.. Dizileri izlememişseniz bile açıp dizleyin. Çok güzel ostlardır.

OYUNCULUĞUNU BEĞENDİKLERİM

Lee Min Ho, Hyun Bin, Ji Sung, Jang Hyuk,Seo In Guk
Jang Na Ra, Jin Ji Hyun, Park Min Young,,,

İLK İZLEDİĞİM ANİME VE İLK İZLEDİĞİM KORE FİLMİ

İlk animem Victory Kickoff çocuk kanalında denk gelmiştim asıl anime gözüyle izlediğim ilk anime Death Note'dur.İlk izlediğim kore filmi ise Bir Milyonerin İlk Aşkı'dır.


En son İzlediğim Kore Dizisi

Fated to Love You çok gülmüştüm. Bunu izlemenizi şiddetle tavsiye ediyorum..
NE ZAMANDAN BERİ?
2013 yılından beri fırsat buldukça canım sıkıldıkça açıp izliyorum. :)

İlk Dinlediğim Kore Şarkısı?
Aslında hatırlamıyorum ama en sevdiğim şarkı CN Blue Can't Stop

En sevmediğim Unni ve Oppa?

Unni: Park Shin Hye çok seveni var belki ondan beliki her oppa ile dizisi var ondan neyse sevemiyorum.

Oppa: Kim Hyun Joong onunda çok seveni var ama sevmiyorum işte napıyım sevenlere saygım sonsuz :)


Teşekkürler KoRe FeNoMeNi... Must see FTM's world!!! benim için zevkti...

2 yorum:

  1. Fated to Love You'yu listeme aldım :))) Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence tam şans göre çok komıkti fırsatın olursa ilk bunu izle :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...