8 Aralık 2015 Salı

Mücver Yaptım !!!!

Merhaba
Artık haftada bir yemek tarifi paylaşacağım. aslında geçen hafta yapmıştım mücveri lakin bugün paylaşmak kısmet oldu :) İlk kez mücver yaptım. Bizim evde çok tercih edilen bir yemek değildir lakin bu yaptığım mücver güzel oldu :)

İşte Malzemelerimiz:

3 Adet Kabak
3 Adet Yumurta
6 Kaşık Un
1 Paket Kabartma Tozu
Tuz
1 adet kuru soğan( Yeşil soğanla da yapabilirsiniz)
Maydanoz
Dere Otu
Karabiber
Kırmızı Biber
Sıvı Yağ


Önce kabaklarımızı ve soğanımızı güzelce yıkayıp, soyuyoruz. Ardından ikisini derin bir kaba rendeliyoruz. Maydanoz ve dereotunu ince ince doğruyoruz ve kabımıza alıyoruz. Ardından Tuzu Karabiberi ve kırmızı Biberi ekliyoruz. Yumurtalarımızı kırıyoruz. 6 kaşık unu ve kabartma tozunu ekledikten sonra güzelce karıştırıyoruz malzemelerimizi. Pürüzsüz bir kıvam elde ettikten sonra yağımızı bir tavaya döküp kızdırıyoruz. Kızan tavaya karışımdan bir kaşık döküp döküp kızartıyoruz. Kısık ateşte ağır ağır pişirirseniz içi güzel pişiyor :) İşte Hazır.. Benim ki böyle oldu...Afiyet olsun...

4 yorum:

  1. Hmm ellerine sağlık, afıyet olsun.

    benım oğlanlar da kabağı sevmez mücverle ugrasabılsem aslında buyuk ıhtımal bu sekılde yerler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.kolay gelsin çocuk büyütmek zor olmalı anneme az çektirmedim ama kabak böyle çok güzel oluyor. Benim kardeşim köfte sanıp yedi

      Sil
  2. Ellerine sağlık çok güzel görünüyor :)))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...