13 Aralık 2015 Pazar

Oh Sonunda Bu da Bitti...

Eylül ayında AÖF ikinci öğretim için AÖF bürosuna gidip ders kitaplarımı aldığımdan beri adalet derslerine çalışıyorum. Otobüste evde okulda ve her yerde... Geçtiğimiz bir buçuk hafta boyunca ise günde 2 yada 3 saat uyudum ve sürekli ders çalıştım. Bu yüzden blogta yazı paylaşamadım. Hatta takip ettiğim bloglara birr yorumcuk dahi bırakamadım :( Okul derslerimi de aksattım okul sınavlarımın sonuçları çok kötü :( Bu ay ise bunlarla uğraşacağım. Günlerce aşağıda görmüş olduğunuz görüntüde ders çalıştım.

Canım sıkılınca yaptığım iş ise deneme yazmaktı...



Kitap dahi okuyamadım.


Sınavlarım çok şükür genel olarak iyi geçti.


Şimdi dört gözle sonuçları bekliyorum.


Bir de açıköğretim okumakta ne var derdim. Oh ne rahat diye düşünürdüm. Lakin benim düşündüğüm kadar basit değilmiş. Bu dersleri kendi başınıza çalışıyorsunuz bir öğretmen anlatmıyor. Ders kitaplarındaki ise çok karışık cümlelerden oluşuyor. Birde AÖF öğrencileri genelde ikinci üniversite veya bir işte çalışırken okudukları için zor.Ben buraya ağırlık verdiğim için buranın sonucunu yüksek bekliyorum ancak hazırlık için aynı şeyi söyleyemeyeceğim şimdi ise oturup ingilizce çalışmam lazım. Bi bitmiyor bu ders çilesi :(

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...