22 Aralık 2016 Perşembe

Çekiliş Sonucu

Herkese Merhaba:

Çekilişi yaptım blogger dostlarım.İlk çekişim çekilişi kazanan kişi hemen bana instagramdan DM yada E-Mail atabilirse çok sevinirim. Ya da ben hemen kendisine ulaşırım. Çünkü kendisine kitap hediye etmeyi çok isterim.

Ayyy çok heyacanlıyım. Çekilişe katılım baya oldu katılan ve duyuran herkese teşekkür ederim..

Kazanan kii çok sevdiğim bir insan, kendisi Daha Mutlu Yaşam Blogunun yazarı yorumlarıyla bizi motive ediyor. Yaşam'a dair ipuçları veriyor....

2 yedek üye ise:

Duygun Evrim Su Korkmazgil

Onu6 Yılmaz

Buda çekiliş görseli:



21 Aralık 2016 Çarşamba

DİZİ : W


İlgili resim

Herkese Merhaba,
Yine sizlere bir dizi tanıtacağım. Şimdi bana soracaksınız neden kitap yorumu girmiyorsun diye onu başka yayında anlatırım. bu hafta size bence 2016 yılının en iyi kore dizisi olan W dizisini anlatacağım. eminim hakkında milyon tane yorum girilmiştir. Hemde yayınlandığı dönemde ama ben size hem bir hatırlatma yapmak istiyorum. Hem de izlemeyenler için yeni bir dizi tavsiyesi vermek istiyorum.  Yani bu yılın en güzel dizisi diyorum daha ne olsun. Tabii mükemmel bir dizi değildi. Kabul edelim. Neyse konusundan başlayalım:


Konu:

Oh Seong Mo, popüler bir webtoon serisi olan W'nun yazarıdır. Oh Yeon Jo ise Oh Seong Mo'nun kızıdır ve doktordur. ( Başka bir meslekleri olmaz dizilerde tüm kadınlar doktor oluyor bu arada dizilerde) Ama biraz beceriksiz bir doktordur. Kızımızın hocası ise tam bir W hayranı olduğu için Yeon Jo2dan spoiler ister, Oh Jeon Jo spoiler için babasının ofisindeyken, birden bire webtoona sürüklenir ve W'nun ana karakteri olan Kang Chul'u kurtarır. Böylece olaylar başlar.

Karakterler

Kang Chul:

Lisedeyken atış yarışmasında dünya birincisi olur. Eve gelmediği bir gün ailesi öldürülür ve suç üzer,ne kalır. Kendisini suçlayan savcı, idam ister ve bir süre sonra delil yetersizliğinden serbest kalır. W kanalını kurar ve çok zengin olur. W kanalında suçluları yakalattırır ama asıl amacı ailesinin katilini bulmaktır. (Ben bu programı Müge Anlının programına benzettim :))

 kang chul ile ilgili görsel sonucu


Oh Yeon Jo

Pratisyen doktordur. W webtoonun yazarının kızıdır. Hocası ondan spoiler ister ve babasının ofisine gitmesiyle birdenbire kendine yaralı Kang Chul'un yanında bulur.

oh yeon joo w ile ilgili görsel sonucu


Yoon So-Hee

Kamg Chul'un sekreteridir. Kang Chul'a platonik olarak aşıktır.

Yoon So-Hee w ile ilgili görsel sonucu


Seo Do-Yoon

Eski bir dövüş sanatları atletidir. Kang chul2un yardımcısı ve en iyi arkadaşıdır.

Seo Do-Yoon w ile ilgili görsel sonucu





Bütün övgüleri hakediyor, çekimler kalite falan çok iyi ama fantastik bir dizi olduğundan dolayı çok mantık hatası vardı özellikle son dört bölümde gözümüze soka soka yaptılar bunu senaristler. son iki bölümde ise artık bitse de gitsek bir modu vardı ama mutlu sonla bitti. Ancak dizinin başı o kadar müthişti ki anlatamam. 7. ve 8. bölümlerde ise zirve yaptı. Romantiklik olsun gizem olsun ne ararsan bu iki bölümde vardı yani.

Neyse benden bu kadar. Benim finallerim yaklaşıyorda....

19 Aralık 2016 Pazartesi

Beni Tanıyın Videom

Herkese Merhabalar,

Bu hafta ilk defa konuşarak video çektiğim için çok heyecanlandım. Neden bilmiyorum. Heyecandan düzgün bile konuşamadım ama sizlere kendimi tanıtmış bulundum işte videom:


15 Aralık 2016 Perşembe

Dizi Yorumu: Cindirella For And Knights



Herkese Merhaba,

Nasılsınız? Herkese iyi akşamlar. Bu yayını pazar günü yazacaktım ama malum patlama sonrası hafta içi bir günde yayınlamamın daha doğru olacağı kanaatine vardım.

Size bir dizi önerim var. 2016 yapımı bu dizi böyle çerezlik tatlı bir dizi hem de kafa boşaltıcı etkisi de var.  Dizi Boys over Flowers dizisi ile benzerliği dolayısıyla yayınlandığı dönem epey bir eleştiri almıştı. Yani klişelerle dolu bir dizi diyebiliriz. Bence bu yüzden eleştirilmeyi hak etmiyor. Yani bildiğimiz zengin fakir aşkı...

8 Aralık 2016 Perşembe

Empati - Adam Fawer





Herkese Merhaba,

Uzun zamandır kitap okuyamıyordum. Bu kitabı geçtiğimiz yaz başında okurum diye aldım, yazın sonunda okuyacaktım, kurban bayramında başladım, acayip bir hızla kitabı yarıladım. Malumunuz kitap 639 sayfa, acayip sürükleyici bir kitaptı. Konusu bilimle ve felsefe ile ilgili olunca beni daha da içine çekti. Tabii yazarı olasılıksız kitabından biliyordum zaten, okurken bana sanki kitap okumuyorum da film izliyorum gibi geldi. Kafamda karakterleri belli oyuncu kimlikleri koydum. Kafamda dönüyorlar hala. Kitabın her cümlesi ayrıca planlanmış cümlelerdi. Öyle ki bölümler bile titizlikle  yazılmıştı.

4 Aralık 2016 Pazar

Çekiliş





Herkese Merhaba,

Blogum bir yaşını çoktan doldurdu o dönemde yoğunluktan pek ilgilenemedim , Sonunda fırsat bulup bir çekiliş yapacağım. Çekiliş ile sizlere istediğiniz bir kitabı hediye edeceğim. Yalnızca bir kişiye bir kitap hediye edeceğim. Gelelim Şartlara,

1- Bu postun altındaki yorum kutucuğuna ben çekilişe katılmak istiyorum veya benzeri bir yorum yaptığınızda bir çekiliş hakkı kazanacaksınız.

2- Eğer beni instagramdan takip ederseniz 1 tane daha hakkı kazanmış olacaksınız. (Yorumda belirtmek şartıyla)

İnstagram Linkim: https://www.instagram.com/yagmurtozu/

3- Son olarak eğer Youtube kanalıma da abone olursanız 1 tanede daha çekiliş hakkı kazanmış olacaksınız. (Yorumda belirtmek şartıyla)

YouTube Kanal Linki: https://www.youtube.com/channel/UCQEbS2e5Oly4WfNJwe-UZQA

4- Birinci şartı gerçekleştirmeyenler diğer şartları gerçekleştirseler bile katılmış sayılmayacaklar.

Çekiliş 21 Aralık 2016 Saat 24.00 'da bitecektir.

Çekiliş'in Sonucu 22 ,Aralık 2016 tarihinde saat  15.00'da asıl kazanan ve iki adet yedek ilan edilecektir.

Sizleri seviyorum, Herkese bol şans diliyorum...

(Not: Kargo'yu dert etmeyin ben karşılayacağım)

2 Aralık 2016 Cuma

Kore Dizisi: Doctors

doctors ile ilgili görsel sonucu
Herkese Merhaba,

Nasılsınız? Sanırım benim iyi günlerim. biliyorsunuz bu sıralar pek aktif yazamıyorum. Hatta hiç aktif yazamıyorum.  Ne burayla ne de Youtube kanalımla hiç ilgilenemiyordum. Geçen haftalarda sınavlarım vardı ve geçtiğimiz salı günü bitti. Önceden çektiğim bir videoyu düzenleyip attım. Ama üstümde çok ağır bir yük vardı. Normalde erken kalkmaya alışkın olan bünyem bunu reddetmeye başladı neyse ki çarşamba ve perşembe günlerinde okul yoktu kendime gelme fırsatını buldum. Ve bugün yazılarımı yazmaya vakit bulabildim. Önceden izlediğim bir diziyi anlatmak istiyorum.

30 Kasım 2016 Çarşamba

14 Kasım 2016 Pazartesi

YouTube: DIY Pencil Holder - Kendin Yap Kalemlik

Herkese Merhaba,

Burayı çok özledim ama bu aralar çok yoğunum, bir de araya bu YouTube videoları işini sıkıştırdım. Buraya yazacak onlarca yazım var aslında lakin vaktim yetmiyor. Bugün şöyle bir bakıp çıkayım dedim. Gördüğüm herkese yorum yapıyorum. 30 Kasım'a kadar hiç uğrayamayacağım. Şimdiden iki adet sınavı verdim ama daha bir sürü sınavım var. YouTube kanalına 30 Kasım'a kadar video atamayacağım. Sizleri çok seviyorum.

Duygulandım ama neyse, son videomda bir adet kalemlik yaptım. Teknik olarak çok hatamın olduğu video oldu. Kusuruma bakmayın, zira ilk kez sesli video çektim.

Günlük Yaptıklarımız isimli kullanıcının isteği üzerine çekilmiştir:


Kanalımın Linki :

https://www.youtube.com/channel/UCQEbS2e5Oly4WfNJwe-UZQA


En kısa zamanda birlikte olmak dileğiyle....

6 Kasım 2016 Pazar

Mim: Ütopya'dan Mimliyoruz...

Herkese Merhaba,

Bir mim ile karşınızdayım. Sanırım, blog dünyasının en zevkli işi mim yapmak. Beni, Bir Deli Mavi'nin yazarı Semanur Kök  Kimliksiz mimlemişti. Bugün, ancak yazabiliyorum.Kendisine çok teşekkür ediyorum.

                                        1) Mucizelere inanırmısınız? Neden?

İnanırım. Genel olarak çoğu şeyi akılla açıklamaya çalışıyorum. Özellikle son iki yıldır bunu yapmaya çalışıyorum. Fakat, insanın aklının almayacağı şeyler var. açıklayamadığında mucize oluyor işte, bizi kendine hayran bırakan her şey mucizedir.

                                             2) Şuan bir mucize olsa ne isterdiniz?

İstediğim o kadar çok şey var ki, sanırım ilk önce, dünyadaki terör bitsin, isterdim.

                                  3) Bu kişi/olay/yer benim mucizem dediğiniz bir şey varmı?


Kimliksiz'in cevabıyla aynı iyi ki müslüman bir ailede doğmuşum..



5 Kasım 2016 Cumartesi

Kitap Alışverişim

Herkese Merhaba,

Geçen Ay yaptığım kitap alışverişini bu ay ancak yazabiliyorum. Kitapları KitapYurdu sitesinden aldım.

İşte Kitaplar:

3 Kasım 2016 Perşembe

Mim: En Çok Beğendiğim 15 Kitap

Herkese Merhabar,

Destino beni bu güzel mime davet etti. Destinoya buradan kocaman kocaman kitaplar dolusu mutluluk gönderiyorum. Basit bir mim gibi hemen yaparım.. (sonradan çok zorladı aslında)

Haydi Başlayalım:
(Çok Kolay)
1- Yeraltından Notlar- Fyodor Dostoyevski

Yorumunu girmiştim zaten okumak isterseniz bir tık yeter. Herkese tavsiye ediyorum.

2- Suç ve Ceza - Fyodor Dostoveyski

Bu kitapla empati yapmayı ve bir adam öldürmenin insan psikolojisini nasıl etkilediğini öğrendim .
Yorumumu okumak isterseniz bir tık yeter...

3- 1984- George Orwell

ben bu kitaptan çok etkilenmiştim ve okuduktan sonra uzun uzun tespitlerimi sizlerle paylaşmıştım buyrun...

4- Reis Bey- Necip Fazıl Kısakürek

Ben bu kitabı çok beğenmiştim yorumunu da girdim :)

( Yavaş yavaş zorlaşıyor)

5- Bir Adam Yaratmak - Necip Fazıl Kısakürek

Bu kitabın yorumunu girmedim ama bir fotoğraf ekleyeyim.İnstagramda paylaşmıştım. Bir iç hesaplaşmayı anlatıyor

6-  Felsefenin kısa Tarihi- Nigel Warburton

Filozofların hayatını kısa kısa anlatıyor bence güzel anlatmış. Bununda fotoğrafını paylaşayım.

7- Uçurtma Avcısı - Khaled Hosseini

Elbette yorumunu da yazdım, bence bu yazarın en güzel kitabı

8- Bin Muhteşem Güneş -    Khaled Hosseini

Bu kitabınıda çok sevdim sonra kadınlarla ilgili iki adet yazı bile yazdım :)

9- Platon Devlet

Bence bir devletin planı ancak bu kadar ayrıntılı yapılabilirdi. Buyrun buradan okuyun..

10. Sokrates'in Savunması

Sokrates Baldıran Zaehrini içtiğinde çok üzüldüm, Buyurun buradan okuyun.

( Zorluyor)


 11. Yaşamak - Cahit Zarifoğlu

Zarifoğlu'nun edebiyatını yaşamını bilmeyen kaldıysa yaşamak adlı kitabını okusun. Buyurun yorumu benim gözümden okuyun..

12.Senden Önce Ben - Jojo Moyes

Filmini henüz izlemedim ama kitap muhteşemdi. Buyurun Link.

13. Babalar ve Oğullar - Turgenyev

Lisedeyken okumuştum ama şu alıntısını hiç unutmam:

Sevilmeden sevmekten daha korkunç bir şey yoktur.

14. Anna Karenina - Tolstoy

Lisedeyken okudum bu kitabıda. Tolstoy'u severim o yüzden.

15. Diriliş - Tolstoy

Ben bunu lise birinci sınıfta okumuştum. Şimdi dostoyevski ne ise o zamanlar benim için Tolstoy o idi.. 

2 Kasım 2016 Çarşamba

YouTube: DIY Fall Lighting - Kendin Yap Sonbahar Feneri

Herkese Merhaba,

Buralrı ne kadar özledim bir bilseniz. Ama okuldu derslerdi bir derken yazı yazmaya vakit kalmıyor inanın bana. Ama yarın gece yazmam gereken gönderileri yazacağım. Ama şimdi bir YouTube videosu ile karşınızdayım.

24 Ekim 2016 Pazartesi

Youtube: DIY Make Bookmark - Kendin Yap Kitap Ayracı

Herkese Merhabalar,
Nasılsınız? Çok şükür iyiyim bende. Kötüyüm diyenleriniz var mı?  Varsa geçmiş olsun. Bu aralar vakit nasıl geçiyor bilmiyorum. Blogger'a vakit bulamıyorum. Bunu sonra anlatayım. Esas konumuza geçelim. Biliyorsunuz artık bir YouTube kanalım var. Ve bugün ikinci videomu yükledim. Bu videoda nasıl kitap ayracı yaptığımı gösterdim. Umarım beğenirsiniz.


Tabi siz hayal gücünüze göre süsleyebilirsiniz. 

Kanalıma buradan abone olabilirsiniz. 

17 Ekim 2016 Pazartesi

You Tube Kanalım - İlk Video - Kendin Yap Fener - DIY Lighting



Herkese Merhabalar,

YouTube kanalı açmayı uzun süredir düşünüyordum ama  ne konuda açacağıma bir türlü karar veremiyordum, bir yıldır kanala video çekmeyi düşünüyordum ama erteliyordum sonunda kolları sıvadım ve bir video çıkardım, şimdilik çok ama çok amatör bir DIY videosu çektim.

16 Ekim 2016 Pazar

Mim: Yazın Enleri

yaz ile ilgili görsel sonucu

Bir kaç hafta sevgili Şeyda tarafından mimlendim.Şeyda buradan kocaman kalpler, Gelelim mimin sorularına cevap vermeye...

13 Ekim 2016 Perşembe

8 Adımda Mis Gibi Aşure Yapmak

Herkese Merhaba ,

Geçmiş  olsun dilekleriniz için çok teşekkür ederim. Şimdi daha iyi hissediyorum. Bugün Annem Aşure yaptı. Bende sizlerle annemin tarifini paylaşacağım. Ayrıca bugün herkes aşure yapmış sanırım, instagram da çok gördüm. Bizim Apartmanda iki kişi yapmış teyzem de bugün yapmış..
Aşure ayınız mübarek olsun.

12 Ekim 2016 Çarşamba

Film: Bizim Hikaye



 Merhabalar,


Nasılsınız? Ben hiç iyi değilim, hastalandım çünkü. İyi ki,bugün dersim yok. Devamsızlık yapmak istemiyorum. Geçen yıl hazırlıkta çok devamsızlık yaptım ama bu yıl yapmamaya kararlıyım. Neyse efendim dualarınızı bekliyorum. Kendinize dikkat edin. 

8 Ekim 2016 Cumartesi

İzledim: Spotlight

Merhabalar, 

Sizlere bir filmi anlatmayalı aylar geçti, bende bu süre zarfında pek film seyretmedim. Ama izlediğim bir kaç film var. Bunlardan ilki Spotlight.
SPOTLİGHT ile ilgili görsel sonucu

6 Ekim 2016 Perşembe

Kore Dizisi:Uncontrollably Fond

     uncontrollably fond poster ile ilgili görsel sonucu

   Bu aralar çok dizi paylaşıyorum yahut hiç paylaşmıyorum değil mi? Elimden geldiğince bloga uğramaya çalışacağım diyorum ama bir türlü sıra gelmiyor. İnananın bu yıl çok doluyum. Ekstra olarak kursa falanda gitmiyorum ama dersleri zor anlıyorum. Özellikle Adalet Bölümü dersleri çok sıkıyor. Ama hafta sonu söz Empati kitabını bitirmiş olacağım. Cumartesi günü yorum gireceğim. Bu gece ise size son zamanlarda yayınlanan bir diziyi anlatacağım, aslında geçen hafta bitirdim ve bugün ancak sizlerle paylaşabiliyorum. Yazılacak çok yazım var. Bu hafta bununla birlikte üç adet yazı yazacağım. Neyse izlediğim diziyi anlatayım....

29 Eylül 2016 Perşembe

İzlediğim Kore Dizileri - 2

Bir çoğumuz Kore dizlerini seyretmeden duramıyoruz. Bende Kore dizisi izlemeyi seven tayfadanım. Blogumu ilk açtığım zamanlar bu yazı dizisinin ilkini paylaşmıştım. Şimdi de ikinci kısmını paylaşacağım. İlk yazımı okumak için buraya tıklayabilirsiniz.
pinocchio korean drama ile ilgili görsel sonucu

1-Pinoccohio
Lee Jong Suk ve Park Shin Hye'nin başrollerini paylaştığı bu dizinin konusu ve senaryosu ile benzersiz bir diziydi. Lee Jong Suk dizide eski bir taksi şeförü olan ve sonradan muhabir olan Choi Dal Po karakterini canlandırmaktadır. Çocukken ailesini kaybetmiştir ve Choi İn Hwa'nın ( Park Shin Hye) evinde çocukluktan beri kalmaktadır. Choi İn Hwa'nın yalan söylememe sorunu vardır. Yalan söylediğinde hıçkırır hıçkırdığı için hayalinde ki Muhabirlik işi çok zordur. İki karakter arasında ki aşkı da bizlere anlatan güzel bir dizi.

28 Eylül 2016 Çarşamba

Jojo Moyes - Senden Sonra Ben



Herkese Merhabalar,

 Bu aralar koşuşturmacam devam ediyor Üniversitede geçen yıl uyum haftasına katılmadığım için bu yıl katıldım mecburen, ders seçme işlemleri, ders kitabı bulma işleri derken burayı yine ihmal ettim. Sanırım haftada iki gün aktif kalabileceğim . Çarşamba ve Perşembe günleri olacak bu günlerde. Haftasonu okul yok ama bilgisayara geçmek çok sıkıntı oluyor. 
Neyse beni boşverin kitabı anlatayım:

21 Eylül 2016 Çarşamba

Kore Dizisi Moorim School































Herkese Merhabalar,


Yeni bir dizi daha bitirdim. Uzun zamandır izleyecek yeni bir okul dizisi ararken bu dizi karşıma çıktı. Moorim Okulu, özel öğrencilerin okuduğu ilginç bir okuldur. Moorim Okulunda öğrenciler dersleri sıralarda görmez teorik dersleri yoktur. Dersleri uygulamalıdır. Yemek yapmayı, dövüş sanatları ve meditasyon gibi dersler alırlar. Dünya'nın her yerinden öğrenci kabul eden bu okulda bazı gariplikler vardır. Ve bu gariplikler öğrenciler ve öğretmenler arasında çözülecektir.

Yağmur Tozu 1 Yaşında!!!!!!

Herkese Merhaba ,

Bugün Yağmur Tozu'nun birinci yaş günü , Blogum bir yılını doldurdu.
Başlarda öylesine açmıştım blogumu, blogger hakkında hiç bir şey bilmiyordum, nasıl okunma alırım  hiç bilmiyordum. Blogumu ilk açtığımda   burada bir iki şiir yayınladım. Tabii okunmadılar (iyi ki okunmadılar). Bir iki ay boyunca hiç yazmadım. Sonra izlediğim  dizileri, filmleri ve okuduğum kitapları blogumda yayınlamaya başladım. Tabi her zaman bir konu/yahut  hakkında yazmadım. Sürekli farklı türler denedim. Yeri geldi sevincimi paylaştım, yeri geldi üzüntümü paylaştım.

19 Eylül 2016 Pazartesi

Meydan Okuma: 72 Saat İnternet Kullanmama



Herkese Merhabalar,

Bugün sizlere biraz farklı şeyler anlatmak istiyorum. Biliyorsunuz internet çağımızın vazgeçilmezi internet olmadığında çoğumuz çok bunalıyoruz. Özellikle aşırı derecede sosyal medya delileri internetsizliğe dayanamıyor. Bu konu hakkında kendimi denemek istiyordum.Nasıl mı? Kendim 48 saat boyunca internet kullanmamak istiyordum. Ama tatilde hep evde olduğum için gerçekleştiremiyordum. Tatil de babamın izni olmuyor. Geçtiğimiz dokuz günlük tatilde babam her gün işe gitti. Ama bizi köye bıraktı.Elime sonunda fırsat geçmişti. Bu fırsatı çok iyi ddgerlendirmeliydim. Aklıma gelmişken kısa bir bilgi vereyim.Ben Ankara'da doğdum 

18 Eylül 2016 Pazar

Rainbow Rowell - Fangirl

Kitabın Adı: Fangirl
Kitabın Yazarı: Rainbow Rowell
Sayfa Sayısı: 416
Yayın Evi: Pegasus yayınları

Merhabalar,
Bu aralar kitaplardan beklentim  epey yüksek özellikle övgü yolu yorumlar bendeki bu beklentinin oluşmasına neden olsa gerek ki yorumunu beğendiğim kitapları okuduğumda nedense ben o kitab hep beklentilerin altında kalıyor.

Bu bayram tatilinin son günlerinde ve yaz tatilinin son günlerinde Ankara yakınlarındaki köyümüze gidecegim için şu an okuduğum Empati kitabını bitiremediğim için ve kalın bir kitap olduğu için köye goturemeyecektim.Onun yerine Fangirl ve Senden Sonra Ben kitaplarını okudum. (Senden Sonra Ben Yarım kaldı.)Evet şu anda Fangirl kitabının yorumuyla karşı karşıyasınız.

Öncelikle konusunu bilmeyenler için anlatayım:" Cath ve Wren ikiz kardeştir.Ikisi çocukluktan beri kurgusal bir romanın hayranıdır ve Hayran hikayeleri yazarlar. Lakin 18 yaşına gelip üniversiteye başladıklarında Wren, Cath ile birlikte geçen hayatlarını ayırmak isterler ama Cath henüz buna hazır değildir. Ayrıca Wren kurgusal hayran hikayelerine devam etmek de istemiyordur.Böylece Cath yepyeni bir hayata sürüklenir fakat o bu hayatı istemiyordur."

Kitap bana çok yüzeysel geldi tipik Amerikan gençliğini anlatıyordu diyebilirim.Lakin bir o kadarda gerçekçidir. Fantastik öğeler de bulunmuyor değildi. Cath ve Wren'in yazdığı hayran hikayelerinde yer alan hikayelerde vardı. Ama ben bu bölümlerde Alacakaranlık'a benzerlikler buldum daha da  orjinal olunabilirdi.

Yeri gelmişken söyleyeyim, 13-14 yaşlarındayken bende hayran hikayesi yazmıştım. Alacakaranlık serisinin yani Şafak Vakti'nin devamını yazmıştım. Ama yarım kalmıştı. Çok şükür dokuzuncu sınıfta fanliktan kurtuldum.Ben Wren'i bu noktada aşırı buldum. Kitabın bazı yönlerini sığ buldum.Ama okunmayacak kadar değil. Sonu ise beklediğim gibi bitti ama genel beklentimi karşılaşmadı.Kafanızı boşaltmak için iyi bir tercih olabilir.

Şimdi sizinle bir kaç alıntı paylaşmak istiyorum:

"Hiçbir şey.Hiçbir şey.Sadece...bazen vazgeçmek de hakkımız değil mi?Bazen 'Bu benim gerçekten canımı yakıyor, bu yüzden artık onu yapmayacağım,' diyemez miyiz?"
"Bu çok tehlikeli bir örnek."
"Acıdan kaçmak anlamına geldiği için mi?"
"Hayattan kaçmak anlamına geldiği için."



Ne çok gözyaşı, diye düşündü. Ağlamanın ne kadar da çok türü var. Ağlayanın hep kendisi olmasından bıkmıştı.


"Keşke bir köpeğin olsaydı," dedi Cath.
"Onu beslemeyi unuturdum."
"Belki de köpeği seni besleyecek şekilde eğitirdik."


"Neden kurgu yazarız?" diye sordu Profesör Piper bir kez daha.

Cath önündeki deftere baktı.

Yok olmak için.


12 Eylül 2016 Pazartesi

Kurban Bayramınız Mübarek Olsun

Herkese Merhaba,

Bugün 12 Eylül Pazartesi ve 10 Zilhicce Yevmül İsneyn yani Kurban bayramı...

Herkesin bayramını kutluyorum. Tüm Blogger Dostlarımın Bayramını Kutluyorum.

Bu bayram üzücü olaylar yaşamamak dileğiyle....


Öyleyse Rabb'in için namaz kıl ve kurban kes.(Kevser Suresi -2)
kurban bayramı ile ilgili görsel sonucu

11 Eylül 2016 Pazar

İbnül Arabi - Fususul Hikem

Diriliş Dizi'siyle herkesin tanıdığı ibnül arabi'nin kitaplarını merak ediyordum. Ama bir türlü bulamıyordum. Ramazabdaki Kocatepe Fuar'ında Füsüsül Hikem kitabını bulup aldım. Öncesinde kendisine ait olmayan hayatını anlatan bir kitap okuyup burada paylaşmıştım zaten, buradan okuyabilirsiniz.

7 Eylül 2016 Çarşamba

Khaled Hosseini - Ve Dağlar Yankılandı

Merhabalar,
Uzun zamandır kitap yorumu yazmıyordum. Hatta yazmama kararı almıştım. Meğerse kitap yorumu yazmak ne eğlenceliymiş. Kitap yorumlarım yeniden geliyor. 
Hazır olun!
Bu gece sizlere son okuduğum kitap: "Ve Dağlar Yankılandı" kitabı olacak. 

25 Ağustos 2016 Perşembe

Savaşın Çocuğu

Şu fotoğrafı görünce ne düşündünüz?
ümran ile ilgili görsel sonucu
Acıdınız mı? Üzüldünüz mü? Sinirlendiniz mi? Yada bu duyguların hepsini bir den mi yaşadınız. Merak ediyorum gerçekten çok merak ediyorum. Tüm dünya ne tepki gösterdi. Daha önce böyle kaç fotoğraf görünüz? Bu iki soruya benim cevabım şunlar:

24 Ağustos 2016 Çarşamba

Müslüman Kadınlar

iran'da başörtüsü ile ilgili görsel sonucuHerkese Merhaba


 Bu aralar sık sık yazamıyorum.Gönül ister ki  her gün yazabiliyim ama olmuyor azizim. Niye olmuyor bilmiyorum, okul dönemi daha çok yazıyordum, işim gücüm yok şu an evde oturmakla meşgülüm. İçimde yazmaya dair bir özlem var. Anlatmak istiyorum insanlara, bugün ki konum müslüman kadınlar üzerine olacak, daha önce yine benzer konulara yakın olan yazım Ortadoğu Kadınları yazısını okumanızı tavsiye ederim.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...