11 Ocak 2016 Pazartesi

10. ANKARA KİTAP FUARI


     Ankara kitap Fuarındaydım. Kitap Fuarı aslında 9 Ocak Cuma günü başladı. Fuar 10 gün sürecek. Ben bugün okul çıkışında  uğradım. Şunu söylemeliyim ki Fuar başarılı bir fuar değildi. Ama yinede kitapları görmek çok güzeldi. Eh bir kaç kitapta aldım. Özelikle Felsefe ve Edebiyat alanlarında kitaplar almaya gayret gösterdim.

  Ankara da yapılan kitap fuarı neden bu kadar kısıtlı oluyor anlayamıyorum.

Tamam 15 milyonluk İstanbul değiliz.
Denizimiz yok diye yapılır mı bu?
Ankara Türkiye'nin başkentidir.
Bu da böyle biline...
    Farkındayım bir şeye benzemedi ama İnsanlık namına yapılmaz. Çok eksik vardı. Ülkemizin her yerinde yapılan  iş düzgün yapılsın Buradan tüm yetkililere sesleniyorum. 
  Fuarda Sahaflar Sokağı da vardı.İlgili arkadaşlara duyurulur. Bence çok güzel bir atmosferi var. 
  Eleştirdiğim bir başka olayda Popüler kitapların sürekli göz önünde olmasını anlayamıyorum. Zaten kitapçıya gittiğimde hep göz önünde oluyorlar. En azından fuarlarda her çeşit kitap eşit derece satımı yapılmalı.
   
Benim Aldığım Kitaplar:

*Paul Lafargu- Tembellik Hakkı

*Yetkin İlker Jandar - İbnü'l Arabi ve Ekberilik

* Mark Twain - İnsan Nedir? 

* George Orwall - 1984

* Fyodor Dostoveyski - Yer Altından Notlar

* Erasmus - Savaşa Karşı

* Platon - Devlet

* Cahit Zarifoğlu - Yaşamak

    









10 yorum:

  1. Popüler kitaplar konusunda cok Haklısın. Bence de fuarlarda daha spesifik konulara değinen daha az bulunabilen hatta belki daha Satışa sunulmamış kitaplar ilk fuarlarda olabilir.

    Ankara'nın başkent oluşuyla ilgili Viyana'da öğretmeniyle zıtlaşan bir kızı hatırladım şimdi. ÖĞRETMEN Israrla İstanbul'un başkent oldugunu iddia etmişti. Ankara'ya başkentliğini yaraşır sekılde düzenlemeler olsa fena olmaz!

    Zarifoglundan tut platona. Dostoyevski den tut son zamanlarda popüler olan 84 romanına vb.... Her daldan bir yelpaze olmuş aldığın kitaplar. Gül'e Gül'e okursun ins.

    YanıtlaSil
  2. Önüme geleni okumaya çalışıyorum. Sonra böyle bir yelpaze çıkıyor her telden tesekkur ederim. :)

    YanıtlaSil
  3. Devlet, Yer Altından Notlar ve Yaşamak benimde almak istediğim kitaplar.Çok güzel seçimler olmuş.Neşeli okumalar :)
    Yorumlarını merakla bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Umarım sizde kısa sürede okursunuz :)

      Sil
  4. Ne kadar güzel aldıklarını okuyabiliyorsun ben ise almak hoşuma gidiyor sadece eskiden çok okurdum herhalde o zamanlar kotamı doldurdum.En yakın zamanda aldıklarıma bende başlayayım en iyisi.Keyifli okumalar dilerim o zaman ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okumaya çalışıyorum. Teşekkür ederim :)

      Sil
  5. Ah en çok şu fuarlar cezbediyor beni. Küçük bir ilçede yaşadığım için fuara gitmek bir hayalden ibaret. En son Bursa kitap fuarına gitmiştim çok yetersizdi ancak benim için bir hayalin kıyısı gibiydi her şey.

    YanıtlaSil
  6. Benim içinde öyle oldu teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  7. Fuar hakkındaki görüşlerinize katılıyorum. Seçtiğiniz kitaplar da çok iyi gerçekten. Güle güle okuyun :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...