21 Şubat 2016 Pazar

MİM: SEN KİMSİN?

  


 Evet yeniden mimlendim. Bu günlerde oldukça üzgün olmama rağmen bu tip mimler beni sevindirdi. Beni sevgili D.S.K mimlemiş. Kendisini sonsuz teşekkür ederim. Onun Mim paylaşımını da buradan bulabilirsiniz.


   İşte Başlıyorum. Dikkatli olun bu yazıyı yazan şahıs (ben) çok narsist.

   İlk önce kendimi tanıtayım.

  Gerçek adım Esmanur Yüksel.18 yaşındayım. Geçen yıl liseden mezun oldum.Bu yıl Ankara Üniversitesi'nde hazırlık okuyorum.Seneye ise bölümüm olan Felsefe'ye geçeceğim . Evet Hayatımın özeti bu ama ben gerçekte kimim?
  
 Bu soruyu sormayan var mı? diye merak eden biriyim.

Bazen olaylara bakış açım o kadar terstir ki bazen işe yarar bazen yaramaz.

Ani çıkışları olan biriyim. Yani patavatsızım.

Soğuk espri yapmaya bayılan biriyim.

Ayrıca pek bir tembelim.Ama işime gelince her işin üstesinden gelen biriyim.

Ayrıca Capslere bakmayı çok seven biriyim.

Sosyal Medyayı kullanırım ama toplasan haftada bir saat geçirmeyen biriyim.

Düşünmekten bazen uyamayan biriyim.

İnsanların hak yemesinden nefret eden biriyim.

İnsanların sesiz kalmasından nefret eden biriyim.

Aslında çok duygusal bir insan değilim.Ama konu kendime, ırkçılağa, dine, vatana ve insanlığa gelince bende beliren duygular öfke ve üzüntü oluyor.

En sevmediğim özelliklerimden biri çok aptal olmam.

Kolay kolay unutmam.

Sabah erken kalmayı seven biriyim.

Çok Sabırsızım. Hep derim: "Ölüm kapımı hemen çalsın.!" İnsanlardan o kadar nefret ediyorum ki. İşte bu yüzden ama yinede Allah geç versin.

Çok önemli olaylar yaşanırken insanların duyarsızlaşmasından nefret ederim.

Ortamlarda sessiz biriyim. 

İkili diyaloglarda daha başarılıyım.

Grup çalışmasında çok pasif kalırım. Çünkü Pasif bir insanım.

Yeni bir ortama girince sesiz kalırım. İnsanları incelerim. Analizlerim sonucu insanlarla iletişim kurarım.

Kitap okumayı çok severim. Zaten biliyorsunuzdur...

Benden bu kadar. Kötü bir insanım. Tıpkı herkes gibi.

Bu yazıyı okuyanlar Mimlendiniz.....








37 yorum:

  1. Sabah erken kalmayi seviyor musun? Ben hiç sevmem. Seni tanımak açısından çok yararlı bir yazı olmuş eline sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. İstersen sende yapabilirsin :)

      Sil
  2. Bende erken kalkmayı seven biriyim en geç oruç tutarken sabaha doğru uyumustum 5 te 11de kalktıydım erken kalkmayı prensip edinmiş biriyim.
    Capslere bakmayı kim sevmez ki !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Erken kalkmak çok bereketli oluyor. Ramazan ayında bende öyle yapıyorum :P. Yorumun için teşekkürler. Mimi sizde yapabilirsiniz

      Sil
  3. Senin hakkında daha çok şey öğrenmek güzel oldu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Eğer yapmadiysan sen de yapabilirsin :)

      Sil
  4. Insanları önce incelemen daha sonra iletişime geçmen bence cok güzel bunşekilde hayal kırıklıkları ve zaman katındaha da azalır ilişkilerinde. O zaman felsefeye başladığında seninle birlikte biz de baslıcam felsefe kitaplarının yorumlarını okumaya ;) ne kadar güzel.... Iyi okumalar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben şimdiden başladım :) Ama bu yıl yüzeysel okuma yapıyorum. Seneye daha ayrıntılı yapacağım. Böyle düşünmenize çok sevindim. Teşekkürler. Sizde yapabilirsiniz bu mimi

      Sil
    2. Ben yapmıştım ;) taaa gecen sene ;) Mımler donuyor dolaşıyor aradan uzun sure geçse de Mımler hala aktüel kalıyorlar ;)

      Sil
    3. Bilmiyordum. Geçen yıl ben yoktum ama bir bulayımda bakayım :)

      Sil
  5. Çok güzel bir yazı olmuş ^^ Soyadlarımız aynıymış bu arada hehehe

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet :) Soy ismim aynı olduğu için çok mutluyum :)

      Sil
  6. Ailen senin adını yanlış koymuş. Davut olmalıymış senin adın... Doğrucu Davut... Her insanda olduğu gibi sende de bir çok iyi ve kötü huylar toplanmış; ama iyiler 10-0 önde bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Çok güzel yorum yapmışsın. Davud ismi çok güzel bir isim. Hz Davutun (as) ismi :)

      Sil
  7. Ne kadar güzel kendinle barışık ve özgüvenlisin .Tanıdığıma memnun oldum :D Takipteyim senide beklerim:)
    http://gullugalaksi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  8. o sabah kalkmayı bi de ben sevebilsem ya :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) hahaha ama her insanın biyolojik saati var bence ve herkesin ki de farklı :) Yorum için teşekkürler :)

      Sil
  9. Çok güzel olmuş bu tarz mimler sayesinde birbirimiz daha iyi tanıyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Istersen sende yapabilirsin :).Çok teşekkür ederim

      Sil
  10. ayyy dtcf de mi okuyon felsefe yaaa ay çok sevindim kiiii :) felsefe çok severim sölerim arada sevdiklerimi yaaa :) aramızda myna var o da felsefe okuyooo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ama bu yıl hazirliktayim eylülde orada olacağım :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  11. Tanıştığımıza memnun oldum canım . Uzunnn dostluklar diliyorum . Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım uzun sürer dostluğumuz. :) Bende memnun oldum. Dilersen sende bu mimi yapabilirsin :) Sevgilerle. :)

      Sil
  12. Komşuu anca gelebildim ://// Bazı kısımlar o kadar benziyor ki birde sanırım yaşından çok olgun birisisin.

    Seni birazda olsa tanımak güzeldi İnşAllah komşu komşu geçinir gideriz :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok aslında yaşıma göre daha çocuksu biriyim yani bence öyleyim :) İnşallah yakında tamamen tanırsın :) Bende seni tanırım. sevgili komşu... :D

      Sil
  13. Hayatta önemli şeyler yaşarken, karşınızdakine durumu anlattığınız da duyarsızca davranması beni de her zaman çıldrıtmıştır.
    Çalışmak zorunda kalmasam sabah erken kalkmak hayatta istemem ama hava aydınlanırken uyandığım da ayrı bir huzur buluyorum :)

    Gözde'nin Blog Günlüğü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seni biraz olsun tanımak güzel oldu.Teşekkür ederim.Mutlu kal :)

      Sil
  14. Evet çok patavatsızsın ve sürekli soğuk espriler yapıyorsun ama bence iyi birisin ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ♥ Sanki beni tanıyorsunuz gibi geldi :)

      Sil
    2. Çünkü seni tanıyorum 😂😂 Bil bakalım ben kimim? Eğlenceli 😂😂

      Sil
    3. Aklımda biri var ama 😁

      Sil
  15. Baş harfi ne? 😂😂 Ve umarım burayı işgal etmiyorumdur.😅😅

    YanıtlaSil
  16. Yok etmediğine rağmen. :P tanıdım seni Watsapptan mesaj attım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baş harfin F soyadın bir kuş ismi :)

      Sil
    2. Baş harfin F soyadın bir kuş ismi :)

      Sil
  17. Bildin bildin ayrıca soyadım bi araba markasıda 😂😂 O benim 😂😂

    YanıtlaSil
  18. Güzel bir yazı olmuş :) Kendini çok iyi ifade etmişin yağmur tozu

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...