6 Ekim 2016 Perşembe

Kore Dizisi:Uncontrollably Fond

     uncontrollably fond poster ile ilgili görsel sonucu

   Bu aralar çok dizi paylaşıyorum yahut hiç paylaşmıyorum değil mi? Elimden geldiğince bloga uğramaya çalışacağım diyorum ama bir türlü sıra gelmiyor. İnananın bu yıl çok doluyum. Ekstra olarak kursa falanda gitmiyorum ama dersleri zor anlıyorum. Özellikle Adalet Bölümü dersleri çok sıkıyor. Ama hafta sonu söz Empati kitabını bitirmiş olacağım. Cumartesi günü yorum gireceğim. Bu gece ise size son zamanlarda yayınlanan bir diziyi anlatacağım, aslında geçen hafta bitirdim ve bugün ancak sizlerle paylaşabiliyorum. Yazılacak çok yazım var. Bu hafta bununla birlikte üç adet yazı yazacağım. Neyse izlediğim diziyi anlatayım....



Uncontrollably Fond Konusu

 Shin Joon Young (Kim Woo Bin) ve No Eul (Bae Suzy) çocukken birbirlerine aşık olmuşlardır ve çok acı bir şekilde ayrılmışlardır.İkili yetişkin olduklarında tekrar karşılaşırlar. Shin Joon Young iyi bir aktör ve şarkıcı konumundadır. No Eul ise bir belgesel yapımcısıdır.

Uncontrollably Fond Karakterler


Shin Joon Young- (Kim Woo Bin)

Çocukluğundan beridir, savcı olmak istemektedir. Fakat bir olay üzerine hukuk fakültesini bırakır ve oyunculuğa yönelir. Kore'nin en büyük yıldızı olur. No Eul'u ise hayatındaki en önemli insandır.


No Eul (Bae Suzy)

Lisedeyken babasını bir kazada kaybetmiştir. Belgesel yapımcılığı yapmaktadır. Haytta karşılaştığı zorluklar dolayısıyla gurursuz biri haline gelmiştir. Shin Joon Young ilk aşkıdır. Joon Young ile tekrar karşılaştığında ise hayatında yeni bir dönem başlar.



Choi Ji Tae (Lim Ju Hwan)

kanattkar biridir. No Eul'u gördüğünden beridir ona karşı suçlu hissetmektedir ama aynı zamanda aşıktır. No Eul'den kimliğini gizler. Fakir ve paspal biri olarak No Eul ile tanışır. Aile'sinin zoru ile Yoon Jeon Geun ile nişanlanmıştır. 


Yoon Jeon Geun (30, Lim Ju Eun)

İstediği tek şey Choi Ji Tae ile evlenmektir. Gençken bir araba kazası yapmış ve kaçmıştır. Babasının gücü sayesinde kurtulmuştur. (Tipik kötü kadın)

Kendi Yorumum:

Diziyi genel olarak beğendim. Zaten bu diziyi geçen yıldan beri bekliyordum. Çünkü, Suzy ve Kim Woo Bin sevdiğim iki oyuncu ve ikisinin kimyaları ise gerçekten bu dizide uyuşmuş fakat bazı yönleri Türk dizisi ile birebirdi. Hatta ağladım bile, daha önce hiç bir Kore dizisinde ağlamamıştım. Bu yönüyle de dram konusunda başarılı buldum. Sonu kötü bitti ama beklediğim gibiydi

Dizide anlatılan konuyu gerçek hayatta haberlerde izliyoruz, No Eul'un Babasına vuran kişinin babası güç sahibi olduğu için kazadan kurtulup kimsenin haberi olmadan, rahatça yaşarken, no eul ise sefil bir hayat sürüyor. Adalet sağlanamıyor.  Gücünü kötü yönde kullanan insanlar yüzünden toplum adalete güven duymuyor. Rüzgar Çetin'in yaptığı Araba kazasında bunu gördük. Türkiye'de  de  aynı güvensizlik var keşke namuslu insanlar bu olayı beyaz perdeye aktarsalar....

İYİ GECELER....

11 yorum:

  1. Konusu güzelmiş... Hiç dizi izleyemiyorum... Başlarsam yarım kalır, yarım işi de hiç sevmem:( Kalemine sağlık... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Kore dizilerinde önceden çekip daha sonra yayınlama adeti şimdilerde geldi. Bu diziyi beğensem de yayınlanma zamanının kötü olduğunu düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  3. bu diziyi izleyelim diye Sidikli`ye(kız kardeşim) çok yalvardım dram çekemem dedi izletmedi. :D Ama çok şekerler hazır o yokken ben sanırım izleyeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende hep kardeşimle izliyordum ama bunu özellikle kendim izledim :)

      Sil
  4. Yağmur Tozu Sonuç Nedir ??? Gibi gibimi izlenir mi Türk dizisi gibimi Dizi kültürüm çok yok Türk dizisi Hiç izlemem Yani ne diyorsun ????

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dizi çok güzel bence ama çok acıklı bence izlemelisin :)

      Sil
  5. Ben bu isimleri çok duydum bir dizisine de bakmistim güzeldi çevremde kore dizilerini seven onlar sayesinde ben de onlarla ilgili bilgi öğreniyorum :)

    YanıtlaSil
  6. Vayy 2 sene önce yazılan bir yazı kore dizileri gerçekten güzel oluyor ama.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay evet 2 sene önce yazmışım duygulandım. Teşekkür ederim

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...