4 Ağustos 2017 Cuma

Dangal

Herkese Merhabalar,

Öncelikle herkese hayırlı cumalar diliyorum. Size Cuma akşamı izleyebileceğiniz harika bir film ile karşınızdayım..Amir Khan bu sefer hepinizi şaşırtacak, her filminde yaptığı gibi.


Konu:
Mahavir Singh Phoga teski bir güreşçidir. Bazı sebeplerden ötürü güreşi bırakmak zorunda kalmıştır. Olimpiyatlarda altın madalya kazanma hayalini ise hep içinde tutmuştur. Bir erkek çocuğu olduğunda ona bu imkanı verecek ve destekleyip Altın Madalya hayaline kavuşacaktır. Ama erkek çocuğu olmaz. iki adet nur topu kızı olur. Küçük bir köyde yaşayan  Mahavir kızlarının altın madalya kazanmasını sağlamak için elinden geleni yapar.

Fragman:



Yorum:

Öncelikle söylemeliyim ki sıkı bir Amir Khan takipçisi iseniz zaten bu filmi çoktan izlemişsinizdir. Çünkü diğer filmleri kadar güzel hatta bazı filmlerinin üstünde bir yapım oldu. (Benim için PK filminin yeeri ayrı) Filmin konusu ise süper, çünkü insanı motive ediyor. Özellikle bir sınava hazırlanıyorsanız, bir sporcu iseniz mutlaka izleyin. Özellikle evebeynler izlemeli, kızların spor yapmasını ters görenlerde izlemeli çünkü maalesef ülkemizde spor faaiyetlerinde yetersiz ve teşvik az bu yüzden öğretmenlerde bu filmi öğrencilerine izlettirmeli...

Bir başka dikkatimi çeken nokta ise  Amir Khan'ın geçirdiği değişim. Evet filmde üç farklı yaşı canlandırdığı için değişim büyük  olmuş ama yinede şaşırtıcı.

Genç Mahavir

aamir khan dangal ile ilgili görsel sonucu

29 yaşındaki Mahavir
aamir khan dangal ile ilgili görsel sonucu

ve 25 kilo almış Aile babası rölünde Mahavir
aamir khan dangal filmi ile ilgili görsel sonucu


Neyse bu kadar yeter. Görüşmek üzere :)

13 yorum:

  1. Karşıma birçok kez çıktı bu film. Amir Khan'ın her filmi mükemmel. Bunu da izlemek istiyorum. :)

    YanıtlaSil
  2. Filmi birkaç ay önce izlemiştim, çok duygulandırıcıydı. En duygulandığım sahnesi, kızı madalya alırken Aamir Khan'ın oda da kilitli kalmasıydı.

    YanıtlaSil
  3. Duymamıştım bu filmini, bakayım ben de.

    YanıtlaSil
  4. geçen haftasonu izledik, çok beğendik =)

    YanıtlaSil
  5. Amir Khan aynı film içinmi o kadar değişmiş. Inanılır gibi değil ne müthiş bir değişim. Adam hiç yaşlanmıyor zaten.

    YanıtlaSil
  6. filmin ismini çok kez duymuştum ama konusunu ilk kez bu blogda okudum ve bayıldım :) cinemaxmimum'da Dangal filmi biletleri 8 tl bu aralar şuan işten çıkıp izlemeye gidesim var :D:D çok güzel bir yazı emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa öylemi ben netten Mart nisan gibi seyretmistim tekrar sinemada seyretmek güzel olur

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...